torsdag 12 juni 2008

Long time no see

Det va visst ett tag sen jag skrev här. Har hänt massa. Det fantastiska Folkpartiet har slagit till igen bla. Jag kan på fullt allvar inte fatta att folk inte reagerar. Vi ska vägra debattera med Sverigedemokraterna och NSF för att de anses odemokratiska, vi ska vara upprörda över att Sverigedemokraterna nästan kom in i riksdagagen, men vi reagerar inte en jävla sekund på att Folkpartiet med naziofficier Björklund i spetsen sitter i regering! Att de sedan har en svart minister är ju bara ganska kul.
De har ett jävla tjå med sina språktest nu. Jag känner inte många invandrare som skulle klara det, och då tillför ändå de så jävla mycket mer till Sverige än vad Björklund någonsin kommer att göra. En annan intressant detalj eller vad man ska kalla det är ju dessutom att studier sedan många år tillbaka visar att tjejer/kvinnor är så jävla mycket bättre på språk än vad män är. Får se om de får lite större majoritet nästa val och om de då ska sparka ut alla helsvenska pojkar och män som har dåliga resultat. En parantes till är att en av mina bästa vänner, Åsa, är dyslektiker och säkert klarar hon heller inte språktestet. Hoppas verkligen innerligt att hon får stanna i Sverige.
Jag ska utveckla mer om asen i nästa vecka, jag har en student att ladda inför nu!

Inga kommentarer: