lördag 8 mars 2008

Hej igen.

I´m back. Hade tidigare på blogg.se, men de är idioter de som driver den så nu är jag här.

Vem är jag? Politiskt intresserad musiknörd med den största livslust som finns. Finns få saker jag blir arg på, men orättvosor av alla de slag är väl den värsta. Kommer antagligen skriva ganska mycket om saker jag stör mig på. Inte som sagt för att jag är en negativ människa, utan helt enkelt därför att det är mer givande. Skriver jag om saker jag inte tycker om kan man skapa debatt, och det är roligt och givande. Dessutom tror jag inte internet pallar en nolla till som skriver om vilka nya kläder han eller hon ska köpa och lägger ut bilder på dom. Och det är ok att skriva att jag är en idiot för att jag inte tycker som dig. Det är bättre att va illa omtyckt men ha respekt än att vara Måns Zelmerlöv.

På tal om schlager så åkte Carola ut idag. Såg lite på jobbet. Vet inte vem som vann, men jag bryr mig inte. Låt oss nu samlas och be att Carola bryter ihop och slutar med musik.

Iallafall, det jag skulle säga va: Hej!

1 kommentar:

Greenchili sa...

Men vafn. ordverifiering? Skärpning =)